نصب پکیج اسلامشهر – توسط تکنسین حرفه ای

نصب پکیج جنت آباد

نصب پکیج اسلامشهر – نصب پکیج در اسلامشهر

نصب پکیج اسلامشهر

نصب پکیج اسلامشهر، به تخصص بالا، تجربه و ابزار پیشرفته، نیاز دارد. اگر شما در زمینه راه اندازی پکیج، تخصص نداشته باشید و خود اقدام به نصب آن نمایید، ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به نصب پکیج اسلامشهر وارد نمایید. در این مقاله، مراحل نصب پکیج اسلامشهر را به شما توضیح خواهیم داد. اگر شما هم علاقه دارید با مراحل نصب پکیج اسلامشهر بیشتر آشنا شوید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

نصب پکیج جنت اباد

فرآیند نصب پکیج اسلامشهر، دارای پیچیدگی های خاصی می باشد و تنها افراد متخصص قادر به انجام آن هستند.

مراحل نصب پکیج اسلامشهر

در این بخش، مراحل نصب پکیج اسلامشهر را به صورت گام به گام به شما توضیح خواهیم داد. این مراحل عبارتند از؛

1.تست دودکش خارجی

اولین و مهمترین مرحله در نصب پکیج اسلامشهر، تست دودکش خارجی است. شما باید حتما از باز بودنِ دودکش اطمینان حاصل فرمایید تا از خطرات احتمالی، جلوگیری شود.

2. تست شیر آب سرد و گرم

دومین مرحله در نصب پکیج اسلامشهر، تستِ شیرِ آبِ سرد و گرم است. این دو شیر باید باز باشند و هیچ مانعی، مسیرِ عبورِ آب را مسدود نکرده باشد.

3. نصب لوله ها و شیلنگ های پکیج

مرحله سوم در فرآیند نصب پکیج اسلامشهر، نصب لوله ها و شیلنگ های پکیج است. این مرحله کاملا تخصصی بوده و باید توسط نمایندگی نصب پکیج اسلامشهر، انجام شود.

اگر پکیج را به تازگی خریداری کرده اید، از پلمپ بودنِ بسته آن، اطمینان حاصل فرمایید. همچنین، در صورتی که از پکیج قدیمی استفاده می کنید، از تعمیرکار بخواهید تمامی اتصالات پکیج را به دقت چک کند و از سالم بودنِ آنها اطمینان حاصل نماید.

نصب پکیج جنت آباد

انواع پکیج ها، قابلیت تنظیم در دو حالتِ تابستانه و زمستانه را دارا می باشند.

4. نصب پکیج بر روی دیوار

مرحله چهارم در فرآیندِ نصب پکیج اسلامشهر، مربوط به نصب پکیج بر روی دیوار است. در این مرحله، ابتدا باید محلِ قرار گرفتنِ پکیج، بر روی دیوار مشخص گردد و سپس با استفاده از پیچ و رولپلاک، پکیج در محل تعیین شده نصب شود.

5. نصب و راه اندازی اتصالات پکیج 

مرحله پنجم در فرآیندِ نصب پکیج اسلامشهر، مربوط به نصب اتصالات پکیج است. این مرحله نیز، از جمله مراحل حساس در نصب پکیج می باشد و باید توسط متخصصین حرفه ای در این زمینه انجام شود. اگر در زمینه نصب پکیج تجربه کافی ندارید، از انجام این مرحله خودداری فرمایید؛ چرا که ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به پکیج اسلامشهر وارد نمایید.

حتما توجه داشته باشید که روند مسیر لوله های رفت و برگشت رادیاتور را به درستی به پکیج متصل کنید ، اگر مشکلی در زمینه نصب رادیاتور شوفاژ اسلامشهر داشتید می توانید با ما جهت نصب پکیج و رادیاتور تماس بگیرید

نکات ایمنی در فرآیند نصب پکیج اسلامشهر

قبل از شروعِ فرآیندِ نصب پکیج اسلامشهر، رعایت نکات ایمنی ضروری می باشد. این نکات عبارتند از؛

به ترتیب مراحل
1 تستِ نشتی گاز از لوله ها، اتصالات و رگلاتور پکیج
2 هواگیری پکیج
3 تستِ مشعل و فلوسوییچِ آبِ پکیج
4 تستِ پتانسیومتر پکیج (کنترل کننده دمای پکیج)
5 تستِ جرقه زنِ پکیج
6 کنترل و تستِ فشار و دمای آبِ در گردش

تعیین وضعیتِ پکیج 

پکیج ها، در دو حالتِ تابستانه و زمستانه، قابل تنظیم هستند. اگر شما پکیج را در حالتِ تابستانه قرار دهید، تنها آبِ گرمِ موردِ نیاز در خانه، توسط پکیج تامین می شود. در مقابل، اگر پکیج را در حالتِ زمستانه قرار دهید، علاوه بر آب گرم، گرمایش خانه نیز توسط پکیج انجام می گردد.

اگر در زمینه تعیینِ وضعیت نصب پکیج، تجربه کافی را ندارید، می توانید از متخصصینِ نصب پکیج اسلامشهر کمک بگیرید. این افراد به صورتِ حرفه ای، تمامی مراحلِ نصب پکیج در اسلامشهر شما را انجام می دهند. و اگر مشکلاتی در پکیج شما باشد می توانید با تعمیر پکیج اسلامشهر با شماره با هماهنگ کنید

نصب پکیج جنت آباد

قبل از روشن کردن پکیج اسلامشهر ، از مسدود نبودن لوله دودکش خارجی آن، اطمینان حاصل فرمایید.

روشن کردن پکیج در زمستان

پس از انجام مراحلِ نصب پکیج در اسلامشهر، نوبت به آموزشِ نحوه روشن کردنِ پکیج می رسد. نحوه روشن کردنِ پکیج در زمستان، با روشن کردنِ پکیج در تابستان، کمی متفاوت می باشد.

برای روشن کردن پکیج در فصل زمستان، مراحل زیر را طی کنید؛

به ترتیب مراحل
1 اتصال پکیج به پریز برق                                                                    
2 قرار دادنِ فشار پکیج بر روی 1 تا 1.5 بار
3 بررسی دودکش خارجی پکیج و اطمینان از مسدود نبودن آن
4 باز کردن شیر رادیاتور پکیج
5 باز کردنِ شیر گازِ پکیج و قرار دادنِ وضعیت پکیج بر روی حالتِ زمستانه
6 بررسی رادیاتورِ اول پکیج و اطمینان از گرم شدن آن
7 هواگیری پکیج پس از گرم شدن تمامی رادیاتور ها
8 اندازه گیری مجدد فشار پکیج و اطمینان از قرار گرفتن آن در بازه 1 تا 1.5 بار 

انجامِ مراحلِ فوق ممکن است برای افرادی که در زمینه راه اندازی پکیج تجربه ندارند، کمی مشکل باشد. در صورت نداشتنِ تجربه، شما می توانید از متخصصینِ نمایندگی نصب پکیج اسلامشهر، کمک بگیرید. این افراد، پکیج شما را به صورت حرفه ای و در زمانی کوتاه، راه اندازی می کنند.

روشن کردن پکیج در تابستان 

همانگونه که در پاراگراف های قبل نیز بیان کردیم، نحوه راه اندازی پکیج در اسلامشهر در زمستان با راه اندازی پکیج در تابستان، متفاوت است. از آنجایی که در تابستان، به گرمایش محل سکونت احتیاجی نمی باشد و فقط به آب گرم نیاز است، مراحل زیر را برای راه اندازی انجام دهید؛

  1. تمامی شیرهای رادیاتور را ببندید تا از گرمایش محیط جلوگیری شود. اما اگر رادیاتور خود را نصب نکردید به تیم نصب شوفاژ تماس بگیرید
  2. دمای آب را متناسب با فصل تابستان تنظیم نمایید.
  3. پکیج را در حالت تابستانه تنظیم کنید.

9 دیدگاه برای “نصب پکیج اسلامشهر – توسط تکنسین حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس 09357802406